Tuesday 14 February 2012

MY CHANGES !

assalamulaikum.. alhamdulillah arini aq dah berjaya kuaq umah dengan memakai tudung labuh.. mybe bidang 50 kot.. first time.. alhamdulillah.. rasa len bila pkai tudung labuh.. rsa sopan jaa.. jumpak tudung 2 lam almari baju mak.. kebetulan agk matching ngn baju aeny.. so try la pkai tadi.. alhamdulillah, selesa rasa.. mintak2 la aq bole istiqomah pakai 2dung labuh.. insyaAllah, dengan izin Allah.. dok kata nk beli 2dung labuh kat kailan, xbeli2 g.. bila nk beli xtau? adoii.. dah nk blik jumaat ney.. sma da sok atau lusa jaa.. Ya Allah, kau rajinkanlah aku untuk pergi beli tdung labuh.. amin...:) aku harap dengan aku pkai tdung labuh neyh, aku bole menjadi serang wanita yang solehah, yang sentiasa ingin mendekatkan diri ku hanya padaMu Ya Allah... kau berikanlah petunjuk dan hidayahmu kepadaku, dan tempatkanlah aku di SyurgaMu Ya Allah..jauhkanlah aku dari siksa api neraka..AMIN....

No comments:

Post a Comment